
Karışık toplantı odası programları, çifte rezervasyonlar ve boş alanlardan mı şikayetçisiniz? Yeastar’ın yenilikçi toplantı odası zamanlayıcıları ve ekranları, ofisinizin ortak çalışma alanlarını nasıl yönettiğini devrim niteliğinde değiştirecek. Çalışma alanınızı düzenli ve verimli tutmak için mükemmel çözümü seçin.
Toplantı odalarını doğrudan ekrandan, takviminizden (Outlook, Google Takvimi) veya Microsoft Teams üzerinden rezerve edin.
Gerçek zamanlı durum güncellemeleri ve LED göstergeler ekranlarda, oda rezervasyonu karışıklığını ortadan kaldırır.
Gereksiz kesintilerden kaçının ve toplantı odalarınızın kullanımını maksimize edin.
Ofis estetiğinizi tamamlamak için şık tasarımlar ve entegre özelleştirme seçenekleri.
Yüz yüze ve uzaktan çalışanlar için kaynak rezervasyonlarını kolaylaştırarak çalışan deneyimini ve takım iletişimini iyileştirin.
Toplantı odası tahsisatını optimize edin, alan bulma için kaybedilen zamanı en aza indirin ve daha sorunsuz toplantı deneyimleri sağlayın.
Doğru zamanlamayı sağlayarak sınıf rezervasyonlarını basitleştirin ve daha odaklı bir eğitim ve çalışma ortamı oluşturun.
Toplantı alanları ve danışma odalarının doğru bir şekilde rezerve edilmesini sağlayarak hasta akışını ve personel koordinasyonunu geliştirin.
Hadi, iletişime geçelim ve
ihtiyaçlarınıza özel çözümler sunalım!En kısa sürede sizinle iletişime geçebilmemiz için bilgilerinizi bizimle paylaşın.
Uzun Yıllara Dayanan Deneyim
Mutlu Müşteriler ve Güçlü Bayiler
Mimarlık ve Proje Yönetimi
Dış Kaynak Ekipleri & Uzmanlar
Çalışma Saatleri
Pazartesi - Cuma : 09.00 - 17.00
Acil Durum Hattımız 7/24 aktiftir.
Bizi arayın
+90 216 740 00 87
Bize Yazın
info@timit.com.tr